הנחה לבעלי רכבי BYD ו-GEELY שלחו לנו בוואטסאפ רשיון רכב או אישור הזמנה וקבלו 7% הנחה על מחירי העמדות המופיעים באתר

וולטק לוגו

סוגי מטענים לרכב חשמלי

סוגי מטענים לרכב חשמלי
סוגי מטענים לרכב חשמלי

מטענים לרכב חשמלי הם מכשירים המשמשים לטעינת רכבים חשמליים. הם מגיעים בסוגים שונים, כל אחד עם תכונות משלו ומהירות הטעינה שלו. בגיליון מידע זה, נספק סקירה כללית של הסוגים השונים של מטענים לרכב חשמלי וכיצד הם פועלים.

מטענים ברמה 1

מטענים ברמה 1 הם הסוג הבסיסי ביותר של מטענים לרכב חשמלי, והם בדרך כלל כלולים ברכישת מכונית חשמלית. הם דורשים שקע ביתי רגיל של 220 וולט ויכולים להטעין רכב מאפס למלא תוך 15-20 שעות. מטענים ברמה 1 הם איטיים ואינם מתאימים לשימוש יומיומי, אך הם שימושיים למקרי חירום ומוגבלים לשימוש רציף של עד שעתיים.

מטענים ברמה 2

מטענים ברמה 2 דורשים שקע 220 וולט. הם יכולים להטעין רכב מאפס למלא תוך 4-6 שעות, מה שהופך אותם לאידיאליים לשימוש יומיומי. מטענים ברמה 2 הם הסוג הנפוץ ביותר של מטען ביתי לרכב חשמלי, ותחנות טעינה ציבוריות רבות מציעות גם טעינה ברמה 2.

 

מטענים מהירים של DC

מטענים מהירים של DC, הידועים גם כמטעני רמה 3, הם הסוג המהיר ביותר של מטענים לרכב חשמלי. הם משתמשים במקור זרם ישר (DC) של 480 וולט ויכולים לטעון רכב מאפס עד 80% תוך 30-45 דקות. מטענים מהירים DC נמצאים בדרך כלל בתחנות טעינה ציבוריות לאורך כבישים מהירים, והם אידיאליים לנסיעות למרחקים ארוכים.

 

כיצד פועלים מטענים לרכב חשמלי?

מטענים לרכב חשמלי פועלים על ידי המרת מתח AC מהרשת למתח DC שניתן לאחסן בסוללת הרכב. מטענים ברמה 1 ורמה 2 משתמשים במטען מובנה ברכב, בעוד ש-DC Fast Chargers יש יחידת טעינה נפרדת המחוברת לרכב.

כאשר אתה מחבר את הרכב שלך למטען רמה 1 או רמה 2, המטען מתקשר עם המטען המשולב של הרכב כדי לקבוע את קצב הטעינה המתאים. לאחר מכן המטען המשולב ממיר את מתח ה-AC מהמטען למתח DC ומאחסן אותו בסוללת הרכב.

כאשר אתה מחבר את הרכב שלך למטען מהיר DC, יחידת הטעינה מתקשרת עם הרכב כדי לקבוע את קצב הטעינה המתאים. לאחר מכן, יחידת הטעינה ממירה את כוח ה-DC מהרשת למתח DC שניתן לאחסן בסוללת הרכב.

לסיכום, ישנם שלושה סוגים עיקריים של מטענים לרכב חשמלי: רמה 1, רמה 2 ומטענים מהירים DC. לכל סוג יש מהירות טעינה ודרישות משלו, והם פועלים על ידי המרת מתח AC למתח DC שניתן לאחסן בסוללת הרכב. הבנת הסוגים השונים של מטענים לרכב חשמלי יכולה לעזור לך לבחור את פתרון הטעינה הטוב ביותר עבור הרכב החשמלי שלך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך

רבים שואלים האם מותר להטעין את הרכב בגשם? הרכבים החשמליים שלנו מצויידים במנגנוני הגנה על הרכב והנהגים מכל סוג של התחשמלות. לרוב רכבים חשמליים בטוחים לטעינה גם בתנאי גשם, גם רוב עמדות הטעינה תומכות בטעינה במהלך החורף. אך יש מספר נושאים שכדאי לשים אליהם לב למען הגברת הבטיחות: 1) פיקוח ותחזוקה: עמדת הטעינה היא רכיב […]

Hozon Neta U הוא רכב SUV חשמלי מתוצרת סין בטווח בינוני שהושק לראשונה בשנת 2020. הרכב עודכן מעט עבור שנת הדגם 2022. לנטע U יש ערכת סוללות של 58 קילוואט מתחת לשלדה. הוא מגיע גם עם מנוע חשמלי יחיד המפיק 163 כוחות סוס. בטעינה מלאה, Hozon Neta U יכול לנסוע עד 400 ק”מ על פי […]

מבוא בנוף המתפתח במהירות של כלי רכב חשמליים (EVs), המחויבות של Geely לחדשנות מתבטאת עם דגם Geometry C. עם העיצוב המלוטש, התכונות החדישות והביצועים המרשימים, ה-Geometry C הוא ללא ספק כוח שיש להתחשב בו בשוק הרכב החשמלי. היבט מכריע שמעלה את האטרקטיביות שלו הוא מפרטי הטעינה שלו. במאמר זה, אנו מתעמקים ביכולות הטעינה של Geely […]

התחברות / הרשמה

או

התחברות

הרשמה

אנחנו במרחק לחיצה ממך...

נשמח לייעץ