הנחה לבעלי רכבי BYD ו-GEELY שלחו לנו בוואטסאפ רשיון רכב או אישור הזמנה וקבלו 7% הנחה על מחירי העמדות המופיעים באתר

וולטק לוגו

תמיכה טכנית

שאלות נפוצות

התקנת + VOLTEC HOME

לעמדת טעינה ביתית מסוג וולטק HOME+

בחיבור תלת פאזי:

דרוש פחת מסוג A ליד העמדה
מא"ז
כבל 6X5 מ"מ לפחות בהתאם לאורך הקו

בחיבור חד פאזי:

דרוש פחת מסוג A ליד העמדה
מא"ז
כבל 6X3 מ"מ לפחות בהתאם לאורך הקו

התקנת + VOLTEC POWERLINK HOME

לעמדת טעינה ביתית מסוג וולטק HOME+

בחיבור תלת פאזי:
דרוש פחת מסוג A ליד העמדה
מא"ז
כבל 6X5 מ"מ לפחות בהתאם לאורך הקו
תקשורת WIFI

 

בחיבור חד פאזי:
דרוש פחת מסוג A ליד העמדה
מא"ז
כבל 6X3 מ"מ לפחות בהתאם לאורך הקו
תקשורת WIFI

איך מורידים את האפליקציה

עבור עמדת HOME+:

יש להוריד את האפליקציה Z-BOX מחנות האפליקציות

למה משמשים כרטיסי ה- RFID ואיך משתמשים בהם?

כרטיסי ה-RFID משמשים לזיהוי ותחילת טעינה על ידי בעל העמדה. העמדה צריכה זיהוי על מנת שלא כל אדם מזדמן יוכל להשתמש בה, הזיהוי נעשה או על ידי האפליקציה, או על ידי הצמדת כרטיס RFID לעמדה.

איך משתמשים בכרטיסים?

יש לשים את תקע הטעינה ברכב, להצמיד את כרטיס ה-RFID לעמדה (איפה שמופיע סימן דומה ל-WIFI מתחת לאות B הגדולה) והטעינה מתחילה.

על מנת לסיים את הטעינה לפני שהסוללה מלאה יש להצמיד שוב את כרטיס ה-RFID לעמדה לסיום הטעינה.

 
למה משמשים הכפתורים האדומים שבצד העמדה?

הכפתור האדום הגדול הוא כפתור חירום. יש ללחוץ עליו רק בשעת חירום שנדרש ניתוק מהיר לעמדה או כאשר רוצים לעשות איפוס למערכת.

הכפתור האדום הקטן מיועד למעבר ממצב WIFI ל-BLUETOOTH. לחיצה ארוכה של כ-10 שניות עד הצפצוף תעביר את העמדה למצב BLUETOOTH

איך מבצעים טעינה ראשונית?

יש לשים לב שהאור בעמדה מאיר בירוק. יש לשים את תקע הטעינה ברכב בצורה מהודקת, ולהפעיל את הטעינה דרך האפליקציה או באמצעות הצמדת כרטיס ה-RFID לעמדה ושמיעת צפצוף.
אור ירוק שמתחיל באמצע ומתפזר לצדדים מעיד על טעינה תקינה.

איך מאפסים סיסמא באפליקציה?

לאיפוס סיסמא בגרסת קושחה החל מ-1.22 יש צורך ללחוץ על שני הכפתורים האדומים בצד העמדה ובמקביל להצמיד את כרטיס ה-RFID לעמדה ומיד יישמע צפצוף. אחרי שנשמע הצפצוף סיסמת העמדה תחזור להיות סיסמת ברירת מחדל שהיא 123456.

במידה ומדובר על גירסת קושחה ישנה יותר יש לפתוח את העמדה על ידי חשמלאי מוסמך על פי ההוראות שמופיעות בקישור הנ"ל:

https://5e8d1810-a3cb-4e05-947d-397759854785.usrfiles.com/ugd/5e8d18_e1f90f98fa5f4d4f86105ec861fc2ac2.pdf

 
איך מאפסים סיסמא באפליקציה?

לאיפוס סיסמא בגרסת קושחה החל מ-1.22 יש צורך ללחוץ על שני הכפתורים האדומים בצד העמדה ובמקביל להצמיד את כרטיס ה-RFID לעמדה ומיד יישמע צפצוף. אחרי שנשמע הצפצוף סיסמת העמדה תחזור להיות סיסמת ברירת מחדל שהיא 123456.

במידה ומדובר על גירסת קושחה ישנה יותר יש לפתוח את העמדה על ידי חשמלאי מוסמך על פי ההוראות שמופיעות בקישור הנ"ל:

https://5e8d1810-a3cb-4e05-947d-397759854785.usrfiles.com/ugd/5e8d18_e1f90f98fa5f4d4f86105ec861fc2ac2.pdf

איפה מורידים את האפליקציה ?

האפליקציה נקראת Z-BOX ואפשר להוריד אותה מחנות האפליקציות.

האפליקציה תקועה על "טוען" ולא מתקדמת משם

יש צורך לבדוק את ההרשאות של האפליקציה בטלפון. יש צורך לפתוח את כל ההרשאות לאפליקציה.

כשמחפשים את העמדה באפליקציה הטלפון לא מוצא אותה

יש צורך לפתוח את כל ההרשאות לאפליקציה של העמדה ולוודא שהבלוטוס בטלפון דולק.

מתלבט? צריך ייעוץ או הכוונה ?

אנחנו כאן בשבילך:

התחברות / הרשמה

או

התחברות

הרשמה

אנחנו במרחק לחיצה ממך...

נשמח לייעץ